Pagina's: (2) [1] 2   ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) Reply to this topicStart new topic

> Vakantie Adres In Brabant
Natasja74
Gepost op: 20 Aug 2008, 00:14:05
Quote Post

Member
**

Groep: Members
Gebruikers nr.: 709

Mocht er iemand in de buurt van Breda omhoog zitten met zijn ridgeback tijdens vakantie dan vang ik die graag op.
Ik pas al op een aantal border terriers.(Ik heb zelf nog 1 ridgeback en 1 Borderterrier)
Maar Ridgebacken had ik te weinig ruimte voor vond ik. Nu we Demming niet meer hebben (zie ander topic) zou ik ook wel ridgebacken kunnen opvangen.
Ze moeten wel goed om kunnen gaan met kinderen, en andere dieren.Sociaal zijn dus.
Ik woon buitenaf en heb een tuin van 1000m2, die omheind is.
Om misbruik tegen te gaan vraag ik wel een kleine vergoeding.
Maar ik doe het echt puur en alleen omdat ik het gezellig vind.
De borderterriers pluk ik bijvoorbeeld gratis als ze bij mij zijn.
Dus het gaat me niet om geld ofzo.
Dan werk ik wel een nachtje extra, verdiend beter biggrin.gif
PM
keizer
Gepost op: 20 Aug 2008, 11:49:37
Quote Post

Advanced Member

Gebruikers nr.: 522

Altijd weer leuk om een vakantieadres te vinden die het puur om de honden alleen doet en kleinschalig is. Ik heb afgelopen vakantie ook gebruik gemaakt van een adres waar 5 honden werden opgevangen op een boerderij. Helemaal geweldig en de honden krijgen de aandacht die zij verdienen, vooral als zij een tijdje bij het baasje weg zijn. Deze mevrouw vroeg € 10 per dag, voer moest je zelf voor zorgen. Wij vonden het een prima bedrag per dag, je bent enorm geholpen. Het is voor ons helaas wat ver, wij wonen in medemblik, een de herfsvakantie gaan wij voor 3 dagen naar parijs. Maar je weet maar nooit. Veel succes.

Tinie Keizer
PMEmail Poster
Natasja74
Gepost op: 20 Aug 2008, 11:54:14
Quote Post

Member
**

Ik wil trouwens ook wel tijdelijk honden voor herplaatsing opvangen hoor.
Maar wel onder voorwaarde dat ze niet bijten naar mens of dier.
Ik heb 1 ridgeback moeten laten inslapen omdat hij gestoord gedrag had en niet te helpen was.
Hij heeft mijn zoontje gebeten en dat was toen de druppel.Met veel pijn in het hart hem toen laten inslapen maar dat hoop ik nooit meer mee te maken.
Hij had echt een kronkel in zijn kop hoor, maar voor mij was hij echt geweldig.Scooby heette hij , en hij is in februari 4 jaar dood.
Vergeet je nooit meer hé.
PM
Natasja74
Gepost op: 20 Aug 2008, 11:57:27
Quote Post

Member
**

Ik vraag maar 5 euro per nacht hoor, maar puur en alleen omdat anders iedereen hem brengt en het moet een weloverwogen keuze zijn.
De Borders waar ik op pas komen ook van verder weg, hoofddorp en zierikzee.
Die mensen moeten echt hun best doen om hun hond hier te brengen, die doen het echt uit liefde voor het dier, dat is de intentie ook.
Wederzijds liefde en respect voor de honden.
Niet omdat het lekker goedkoop en makkelijk is.
PM
Natasja74
Gepost op: 04 Apr 2009, 20:47:16
Quote Post

Member
**

Als er iemand nog een logeer adres zoekt voor een RR. Ik heb nog ruimte en tijd hoor. Nu nog maar 1 RR en een Border terriertje in huis dus we kunnen wel wat leven in de brouwerij gebruiken. Ik vraag wel een kleine vergoeding om misbruik tegen te gaan. En ik vang maar van 1 eigenaar tegelijk honden op, dus als er al iemand anders komt heb je pech.
PM
FabianDanielle
Gepost op: 13 Apr 2009, 21:05:02
Quote Post

Newbie
*

Gebruikers nr.: 1017

Hoi Natasja,

Wij hebben een schat van een RR van bijna een jaar. Hij heet Scooby en is een reu en sinds 5 weken gecastreerd. Wij gaan in juni naar Las Vegas om te trouwen en al onze eerdere opties zijn tot nu toe door diverse omstandigheden op niks uitgelopen. We zitten zo langzamerhand dus en beetje omhoog. We zijn wel wat voorzichtig met hem naar iemand te brengen omdat het een herplaatser is en we willen hem niet het idee geven dat hij weer gedumpt wordt. Ben je eventueel bereid om ook onze Westie op te vangen? Dan zijn ze in ieder geval samen . Wij zouden graag eens kennismaken om te kijken of het klikt als je in de periode van 6 tot 22 juni tijd hebt om onze live Ridgeback op te vangen.

PMEmail Poster
annemiek
Gepost op: 14 May 2009, 20:42:37
Quote Post

Newbie
*

Gebruikers nr.: 1055

hoi natasja,

aangezien jij ook in Breda woont, weet je toevallig iemand die onze ridgeback zou willen uitlaten tussen de middag tegen betaling? we kunnen dit vanwege werk helaas niet meer zelf nu. we hebben een hondenuitlaatservice geprobeerd maar aangezien we midden in het centrum van Breda wonen, kun je ons huis niet met de auto bereiken. het moet dus met de fiets of lopend.

Alle tips/hulp is welkom!

groetjes Annemiek
PMEmail Poster
Natasja74
Gepost op: 16 May 2009, 21:06:57
Quote Post

Member
**

Ondertussen gereageerd via PB.
Ik woon in Zevenbergen, dus kan helaas niet zelf helpen.
PM
Natasja74
Gepost op: 16 May 2009, 21:08:10
Quote Post

Member
**

Scooby is al 2x komen kennis maken en hij kan het goed met Juka en de rest vinden.
PM
Natasja74
Gepost op: 12 Jun 2009, 22:01:20
Quote Post

Member
**

Nou vanaf vandaag is het hier heel druk, er lopen 2 ridgebacken 3 borderterriers en een westie.
Niet echt de bedoeling maar goed nood breekt wet en wel gezellig biggrin.gif

De RR is er al een week, die speelt echt super met onze Juka echt leuk.
PM
Kane
Gepost op: 15 Jun 2009, 09:44:53
Quote Post

Advanced Member

Gebruikers nr.: 582

Straks wil je ze allemaal houden biggrin.gif

--------------------
Groetjes,

Evalien, Kane & Saba
www.Adebowale.nl
PMEmail PosterUsers Website
Natasja74
Gepost op: 17 Jun 2009, 20:48:29
Quote Post

Member
**

Nou eigenlijk wel hoor, erg gezellig.
Martijn is er gek op de kleintjes , Patrick op de grootte en ik op allemaal biggrin.gif
PM
rufian
Gepost op: 22 Jan 2010, 16:51:13
Quote Post

Newbie
*

Gebruikers nr.: 1658

Hallo Natasja,

Wij zijn nog op zoek naar opvang voor Biko, onze RR-reu van bijna drie jaar...onze vraag is dan ook...doe je dat nog steeds en zoja, kun je me dan mailen?
PMEmail Poster
Natasja74
Gepost op: 22 Jan 2010, 17:22:50
Quote Post

Member
**

Ik pas nog steeds met veel plezier op RR en Border terriertjes en af en toe komt er een ander ras logeren.
Momenteel heb ik een RR in huis voor een half jaar, 4 maanden zijn al om dus nog even en die gaan we missen. Maar ja dat wisten we voor we er aan begonnen dus dat scheelt wel.
PM
Natasja74
Gepost op: 19 Apr 2010, 01:56:46
Quote Post

Member
**

Nou Borat is weer terug naar de baas na een 7,5 maand. Wel weer stil in huis dus. Gelukkig komen er binnenkort al weer wat RR logeren en kan onze Juka daar dan weer lekker mee spelen.
PM

Topic Options Pagina's: (2) [1] 2  Reply to this topicStart new topic

[ Script Execution time: 0.4612 ]   [ 12 queries used ]   [ GZIP Geactiveerd ]

Skin Copyright © 2003 DigitalConfusion.com